Great Day for Pi Giveaway Hop ~ Enter to Win $10 Amazon or Cash



Welcome to the It's a Great Day for Pi Giveaway Hop!

Hosted by: MamatheFox

There are a number of blogs participating in this hop so visit all and have some fun seeing what great prizes are available.







The Great Day for Pi giveaway here at Confessions of a Frugal Mind is for $10 PayPal Cash or Amazon eGift Card to one lucky winner.  Winner can choose their preferred prize. This giveaway is sponsored by me as a small gift to one of my readers.  Please enter using the rafflecopter form below and visit daily to earn additional entries. It is open to anyone with a valid PayPal email address. Giveaway ends March 15th.  Good luck!


a Rafflecopter giveaway


After you enter my giveaway be sure to head over and enter the other blog giveaways!


Disclosure: This giveaway is solely sponsored by Confessions of a Frugal Mind. 
MamatheFox and all participating blogs are not held responsible for sponsors who fail to fulfill their prize obligations.

174 comments:

  1. I love Key Lime pie

    abfantom at yahoo dot com

    ReplyDelete
  2. apple pie is my favorite. :)

    ReplyDelete
  3. My favorite is cherry cheese pie.

    ReplyDelete
  4. Savory would be a cheese pizza with extra sauce an for sweet either a sweet potato or coconut pie.

    ReplyDelete
  5. Apple pie, pumpkin pie, or pecan pie

    ReplyDelete
  6. My favorite is peanut butter cup.

    ReplyDelete
  7. I love all pie. But a top favorite is Strawberry Rhubarb pie.

    ReplyDelete
  8. I love cheesecake!! That's my "pie"!!

    ReplyDelete
  9. I'm a big fan of rhubarb pie. I should have it more often!

    ReplyDelete
  10. I like pumpkin pie!

    ReplyDelete
  11. David HollingsworthMarch 1, 2020 at 3:06 PM

    I love Key Lime pie!

    ReplyDelete
  12. Key Lime Pie is my favorite pie.

    ReplyDelete
  13. I love peanut butter French silk pie!

    ReplyDelete
  14. I like sugar cream pie and peach pie. Cathy Truman

    ReplyDelete
  15. My favorite pie is homemade apple pie!

    ReplyDelete
  16. I love apple pie the best.
    heather
    hgtempaddy@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. my favorite pie is apple

    ReplyDelete
  18. I love warm apricot pie with ice cream.

    ReplyDelete
  19. ANY PIE....no just kidding, Pecan!

    ReplyDelete
  20. My favourite is strawberry rhubarb pie.

    ReplyDelete
  21. Ashley Chassereau ParksMarch 1, 2020 at 9:50 PM

    My favorite kinds of pie are pumpkin and apple.

    ReplyDelete
  22. My favorite is sweet potato.

    ReplyDelete
  23. My favorite pie is cheesecake.

    ReplyDelete
  24. My favorite kind of pie right now is chocolate peanut butter but I like all pie!

    ReplyDelete
  25. my favorite pie is pumpkin pie

    ReplyDelete
  26. Pumpkin pie, cherry pie, rhubarb pie... I can't make up my mind!

    ReplyDelete
  27. I like it all but pecan is probably my favorite.

    ReplyDelete
  28. Cherry Pie is my favorite. I recently had one made out of Large Bing cherries. It was the best. Rosanne rosans4comcast(dot)net

    ReplyDelete
  29. I'm not a pie person but i do like those chocolte deseret pies from marie callendars. Hope that counts :)

    ReplyDelete
  30. i would have to say my favorite is pumpkin pie

    ReplyDelete
  31. All are. I make Key Lime the most because we have a tree :)

    ReplyDelete
  32. Blackberry; thanks for the giveaway. :)

    ReplyDelete
  33. My favorite kind of pie is Coconut Cream.

    ReplyDelete
  34. i dont discriminate, i love all pie, but pumpkin is my fav!

    ReplyDelete
  35. I like any kind of pie!!! Apple crumb is one of my favorite!

    ReplyDelete
  36. Blueberry and Peach are my favorites!

    ReplyDelete
  37. My favorite is good ol apple pie!

    ReplyDelete
  38. Fruit pies are my favorite, especially blueberry pie.

    ReplyDelete
  39. I like Key Lime pie best.
    Thanks for the contest.

    ReplyDelete
  40. I love a good chicken pot pie!! And for dessert... key lime pie!

    ReplyDelete
  41. My favorite kind is pumpkin.

    ReplyDelete
  42. My favorite kind of pie would be apple crumb pie.

    ReplyDelete
  43. I love chocolate cream pie and peach pie

    ReplyDelete
  44. My favorite kind of pie is pumpkin pie.

    ReplyDelete
  45. My favorite pie is pecan!

    ReplyDelete
  46. I like applie pie!

    mia2009(at)comcast(dot)net

    ReplyDelete
  47. Peanut butter pie is my favorite. Thank you

    ReplyDelete
  48. I'm not a huge cake fan and would pick pie anyday. My favorite would be my mom's chocolate cream pie or lemon meringue!

    ReplyDelete
  49. I enjoy all fruit pies, but cherry is my favorite. However, I recently had some chocolate cream pie at work at a birthday celebration, and I have to say, it was pretty good!

    ReplyDelete
  50. I like cherry pie

    tiramisu392 (at)yahoo.com

    ReplyDelete
  51. My favorite pie is Buckeye pie.

    ReplyDelete
  52. Apple pie with vanilla ice cream on top is my fave.

    ReplyDelete
  53. Pecan
    Thank you for sharing this giveaway!

    ReplyDelete
  54. My favorite kind of pie is pumpkin it's always so good.

    ReplyDelete
  55. I'm going to cheat and say cheesecake.

    ReplyDelete
  56. Coconut custard is one of my faves.

    ReplyDelete
  57. My favorites are chocolate or pecan pie.

    ReplyDelete
  58. Apple pie is my favorite.

    ReplyDelete
  59. One of my favorite pies are those apple pies with the brown sugar crumble on top :) YUM!!!

    ReplyDelete
  60. Pecan Pie is my favorite pie!

    ReplyDelete
  61. I love to make Hard Cider Apple pie- it's scrumptious.

    ReplyDelete
  62. I love key lime pie and chocolate cream pie. Yum!!!

    ReplyDelete
  63. Pumpkin Pie is definitely my fave! Yum! Thanks and God bless! ILuvTheEucharist @ aol dot com

    ReplyDelete
  64. My favorite kind of pie is Chocolate Fudge Pecan Pie.

    ReplyDelete
  65. Mocha Caramel Pecan pie ��

    ReplyDelete
  66. I can’t find you on Snapchat! I looked for Confessions of a Frugal Mind - Julia - COFM
    What am I doing wrong??

    ReplyDelete
  67. My favorite is french silk pie.

    ReplyDelete
  68. I love peach pie, it might actually be my favorite food.

    ReplyDelete
  69. I love warm apple pie with lots of vanilla ice cream.

    ReplyDelete
  70. My favorite pie is blackberry and butterscotch

    ReplyDelete
  71. My favorite 'pie' is Shepards Pie.

    ReplyDelete
  72. Apple pie all the way! Thanks so much for the chances to win.

    ReplyDelete
  73. Kahlua pie is yummy and so is coconut pie

    ReplyDelete
  74. Strawberry pie with NO rhubarb filler.

    ReplyDelete
  75. Sweet potato is my favorite type of pie. Thanks

    ReplyDelete
  76. Apple pie ala mode is my favorite pie!

    ReplyDelete
  77. I always loved my mother's home made lemon meringue pie. After that, I like chocolate meringue pie.

    Nancy
    allibrary (at) aol (dot) com

    ReplyDelete
  78. My favorite kind of pie is Key Lime pie :)

    ReplyDelete
  79. A love a warm piece of cherry pie! It's so good!

    ReplyDelete
  80. My favorite pie is marionberry pie with a scoop of ice cream.

    ReplyDelete
  81. My favorite kind of pie is blueberry pie.

    ReplyDelete
  82. My favorite type of pie is French Silk pie.

    ReplyDelete
  83. Sweet potato pie is my favorite

    ReplyDelete
  84. I like peach, cherry and pecan pies equally well

    ReplyDelete
  85. Fave pie is pecan. amysmeltzer21521 at yahoo dot com

    ReplyDelete
  86. I like cherry pie the most of all pie.

    ReplyDelete
  87. I still can’t find you on SnapChat ��
    Not unless you’re under a different user name.

    ReplyDelete
  88. I followed Julia Simpson JulsB20COFM on Snapchat. I hope that is you.

    ReplyDelete